Banner

TopBanners

Banner
Nacházíte se zde: Home Aktuality Zprávy Ryneš vítězem soutěže Fénix content marketing
Ryneš vítězem soutěže Fénix content marketing PDF Tisk Email
Pondělí, 24 Únor 2014 10:02

Dne13. února 2014 proběhlo v Jazz Docku v Praze slavnostní vyhlášení soutěže nekomerčních periodik a aplikací Fénix content marketing. Fénix se zaměřuje na důraz na kvalitu a inovaci v oblasti marketingové komunikace. Společnost FREYA CZ, která koncept pořádá jej sestavila ze soutěže, edukačních aktivit a Knihovny firemních publikací. Fénix se snaží tak nastavit laťku kvality, sdružit lidi a vytvářet platformu pro rozvoj content marketingu v České republice. Během slavnostního večera byly předány ceny a zvláštní ocenění v jednotlivých soutěžních kategoriích. Ocenění udělilo 27 porotců v 5 porotách na základě metodiky, která byla sestavena přesně tak, aby hodnocení pojalo jednotlivé faktory a náležitosti soutěžních prací a vyvážila se tak hodnota kvalitních textů, obrazové výbavy, celkové koncepce, zaměření a komunikace s cílovou skupinou, tonalita publikací a další parametry.

V kategorii periodik obecně prospěšných společností zvítězil dvouměsíčník Rotary Good News, jehož šéfredaktorem je František Ryneš z Třebíče. V kategorii periodik veřejné správy byly druhé noviny Kraje Vysočina. “První ročník se nesl v duchu oslav “papíru”, díky kterému jsme mohli zhodnotit okolo 7000 stránek textů v přihlášených magazínech a díky kterému přežívají po stovky let ty nejlepší texty po celém světě v Knihovnách, i my máme tu svojí, Knihovnu firemních publikací. Spojili jsme svoje síly se společností Kartoons.cz a již při spuštění soutěže jsme rozeslali na vybrané kontakty sedáček z kartónu a příběh o soutěži. Samotné ceny jsme tedy také vytvořili ve spolupráci s Kartoons.cz a rozhodli jsme se je udělit jak klientům-zadavatelům, tak i spolupracujícím agenturám, aby radost z ocenění odbornou porotou byla dvojnásobná,” vysvětluje Kateřina Borovanská.

Kateřina Borovanská (redakčně kráceno)