
Opozice: není to cenzura?
Pátek, 19 Listopad 2010 13:17 - Aktualizováno Pondělí, 06 Prosinec 2010 15:55

Nové vedení radnice nepustilo do tisku listopadové vydání Třebíčského zpravodaje. Toto
pokleslé periodikum redigoval Milan Krčmář a redakční radou prohlásila rada města
sama sebe. Tehdejší opozice zpravodaj dlouhodobě kritizovala za jeho tendenční obsah
a vysoké náklady na jeho výrobu. Na zakázku měsíčník nevalné kvality vyrábí společnost
Yashica s.r.o., která též dostala od minulého vedení radnice do nájmu reklamní plochy a
sídlo společnosti na více než desetiletí. Vadou na kráse zpravodaje byla také nemožnost
prosazení příspěvku opozičních zastupitelů.

      

  

Pavlu Heřmanovi v „zabaveném“ vydání vadil článek Ivo Uhra (ODS), ve kterém hodnotí vznik
nové koalice a další článek, který prý na něm nenechal nitku suchou. Před volbami sice Pavel
Heřman proklamoval zrušení radničního zpravodaje, ale nyní se zdá, že svůj postoj radikálně
mění. Není nad periodikum pod vlastním přímým vlivem.

  

V této souvislosti byl s okamžitou platností „postaven mimo službu“ bývalý redaktor Milan
Krčmář (ODS). Třebíčský zpravodaj bude zatím připravovat František Jůza, pracovník
Městského kulturního střediska. Současně bude zastávat i práci tiskového mluvčího města
Třebíče.

  

 1 / 2



Opozice: není to cenzura?
Pátek, 19 Listopad 2010 13:17 - Aktualizováno Pondělí, 06 Prosinec 2010 15:55

František Ryneš 

 2 / 2


